Pilates

Pilates

Pilates

Pilates

Pilates a fost dezvoltat de Joseph Pilates încă din secolul al XX-lea, el dezvoltând un set de exerciții menite sa consolideze mintea și trupul, acesta crezând ca sănătatea fizica și cea psihica sunt interrelationate, și trebuie sa ii dam într-o oarecare măsura dreptate. Aceasta clasa este foarte des întâlnita și apreciata de persoanele de toate vârstele atât în sălile din țara cât și în cele dinafara.

Trebuie sa știm ca Pilatesul este de asemenea o metoda de întărire a mușchilor profunzi, aceștia fiind responsabili cu postura. Ce sunt mușchii profunzi și unde ii găsim? Ei bine acestea sunt mușchii situați intre coaste și bazin dar și cei situați în jurul coloanei vertebrale. Cu cât acești mușchi sunt mai bine pregătiți cu atât mai multa stabilitate și putere are o persoana. Pilatesul este antrenamentul care te ajuta sa iți cunoști propriul corp, forței de care dispui și nu în ultimul rând a limitelor pentru a te ajuta sa îl folosești cât mai inteligent.

PilatesTrebuie sa ținem cont de câteva lucruri esențiale la aceasta clasa

  • Respirația
  • Controlul
  • Concentrarea
  • Precizia și acuratețea mișcărilor
  • Fluiditatea

Ceea ce mai trebuie menționat este faptul ca rezultatele nu vor fi vizibile după 3 ședințe, ci doar de la 10 ședințe în sus și menținând rutina mersului la sala chiar dacă este doar pentru clasele de Pilates. Acesta vine cu o serie de beneficii dacă mișcările sunt executate corect sub îndrumarea unui instructor licențiat, știm cu toții ca în zilele noastre se găsesc multe video-uri și filmulețe cu exerciții care le poți executa doar uitându-te la ele, dar oare le execuți corect, faci toate mișcările corect? Acestea sunt doar 2 dintre multele întrebări care ar trebui sa ți le pui înainte de a începe sa faci sport acasă indiferent de ce fel.

PilatesBeneficiile tuturor claselor aerobice sunt în primul rând starea de bine care este oferita, faptul ca uitam de stresul cotidian și ne mai și menținem. Dar aceasta este doar o mica parte din beneficii, trebuie menționat faptul ca menține mobilitatea, ameliorează durerile de spate și reduce tensiunea coloanei vertebrale, întărește sistemul imunitar, creste puterea de concentrare, creste puterea de oxigenarea a creierului, echilibrează centrul de greutate și chiar dacă este greu de crezut o astfel de clasa lenta poate ajunge sa ardă pana la 300 de calorii pe parcursul celor 50 de minute.

Ce trebuie sa faci? Daca ești hotărâta sa participi la astfel de clase, trebuie doar sa iți pregătești echipamentul necesar, un prosop si o pereche de adidasi speciali pentru sala și sa te înscrii la clase. Iti garantam ca nu vei regreta decizia luata iar după 2 luni de mers regulat la sala vei simți diferența și vei deveni dependenta.

Away Club în Cluj-Napoca are multe clase ca și Pilates care cu siguranța te vor atrage. Poți sa le consulți orarul pe www.awayclub.ro

Leave a Reply